Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de 06-nummers van 2 mobiele abonnementen omwisselen?

• December 14, 2022
  • 3 reacties
  • 152 keer bekeken

abonnement A(moeder) is een oud kpn abonnement waar het toestel al van afgelost is maar nog van de service gebruikt maakt en Abonnement B.(zoon) is net van start gegaan voor 2j met bijbehorende verplichtingen. kan abonnement A haar telnr ruilen met B ? 

Beste antwoord door Rutger van KPN

@Riekus Welkom op het forum. 

De situatie zoals jij hem wenst is voor zover bij mij bekend niet mogelijk. 

Wellicht dat er een hele kleine kan is dat het kan, maar ik acht die kans erg klein. 

Voor zover bij mij bekend is het niet mogelijk om de telefoonnummers van bestaande abonnementen om te wisselen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 14, 2022

Hallo @Riekus ,

Dan kun je het beste met moeder en zoon langgaan bij een KPN-winkel. Neem beide het ID-bewijs mee. Dan regelen ze de omwisseling in de winkel.  

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 19, 2022

@Riekus Welkom op het forum. 

De situatie zoals jij hem wenst is voor zover bij mij bekend niet mogelijk. 

Wellicht dat er een hele kleine kan is dat het kan, maar ik acht die kans erg klein. 

Voor zover bij mij bekend is het niet mogelijk om de telefoonnummers van bestaande abonnementen om te wisselen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 26, 2022

denk dat ik eruit ben. ,.  moeders stapt over naar een maandelijkse opzegbaar abonnement van een andere provider met nr behoud  en na een maand  dit nr omwisselen/samenvoegen naar de contract van de zoon ,  en moeders neemt dan weer een willekeurige abonnement,.  ja een bult gehannus maar ik ga proberen. ,  bovenstaande reakties bedankt v d moeite. mvg.