Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de bezorging van mijn telefoon wijzigen?

• April 24, 2025
  • 7 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik heb zojuist mijn abbonement verlengt inclusief nieuwe telefoon. Helaas had de winkel de telefoon niet op voorraad dus word deze bezorgd. Echter ben ik niet thuis de komende dagen. Kan ik hem laten bezorgen bij een PostNL punt in de buurt waar ik nu verblijf ?

Beste antwoord door Kim van schie

De bezorging is gelukt. Echter kan je dus niks wijzigen, word echt naar je huisadres gestuurd en als je niet thuis bent pas naar een postnl punt.

Gelukkig hebben wij een lieve postnl bezorger, de 1e poging om te bezorgen niemand thuis, maar hij kwam later op de dag nog een keertje en toen kon hij hem afleveren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 24, 2025

Hallo ​@Kim van schie ,

Als de telefoon al onderweg is, kun je het bezorgadres niet wijzigen. Maar als er niemand thuis is, dan wordt het pakketje afgeleverd bij een verzamelpunt in de buurt. (meestal een winkel) En dan blijft het daar een week op jou wachten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 24, 2025

In de winkel gaven ze aan dat ik wel de bezortijd kan wijzigen via de app van de bezorger.

Sinds deze week moet je je ook kunnen legitimeren bij bezorging van een telefoon met verlenging. Er is wel iemand thuis deze week alleen ik zelf niet op de standaard bezorgtijden 😉

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 24, 2025

Via de app van de bezorger kun je ook de afgiftelocatie wijzigen. Zo kan ik in de PostNL-app kiezen voor de supermarkt verderop en bij een pakketje van DHL kan ik de drogist kiezen. 

En dan kun je zelf nog een week lang daar die telefoon ophalen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 24, 2025

Dat zou super zijn. Ik ga kijken of het echt lukt als ik de bezorgdatum krijgt via de app van de bezorger 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 24, 2025

Dat zou super zijn. Ik ga kijken of het echt lukt als ik de bezorgdatum krijgt via de app van de bezorger 

In de Post-NL-app kun je via account en dan Bezorgvoorkeuren nu al iets instellen. BV direct naar een PostNL-punt. 

We hebben iets nieuws waar we je graag over informeren. Ben je overdag vaak niet thuis om pakketjes te ontvangen? Dan kun je je pakketten voortaan laten bezorgen bij een PostNL-punt dat je zelf kiest. Je stelt het eenvoudig in via je bezorg voorkeuren in je PostNL-account. 

Kies bijvoorbeeld voor een PostNL-punt waar je vaak langsfietst. Of die in de buurt van je werk ligt. Net wat bij jou past. 

Ontvang je je pakketten liever thuis? Ook dat stel je eenvoudig in via je bezorgvoorkeuren. Je kunt dan bijvoorbeeld ook aangeven dat we je pakket bij de buren mogen bezorgen als je niet thuis bent. Dit kun je aanpassen wanneer jij wilt.

Tot snel,
Het team van PostNL

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 3, 2025

Via de app van de bezorger kun je ook de afgiftelocatie wijzigen. Zo kan ik in de PostNL-app kiezen voor de supermarkt verderop en bij een pakketje van DHL kan ik de drogist kiezen. 

En dan kun je zelf nog een week lang daar die telefoon ophalen.

​@Kim van schie 

Is het gelukt met de bezorging? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • May 3, 2025

De bezorging is gelukt. Echter kan je dus niks wijzigen, word echt naar je huisadres gestuurd en als je niet thuis bent pas naar een postnl punt.

Gelukkig hebben wij een lieve postnl bezorger, de 1e poging om te bezorgen niemand thuis, maar hij kwam later op de dag nog een keertje en toen kon hij hem afleveren.