Skip to main content
Antwoord

Kan ik de dagelijkse bundel van mijn Unlimited internet verhogen naar 20GB?

• January 8, 2024
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik wil graag mijn dagelijkse bundel verhogen naar 20GB. Ik werk via mijn internet verbinding en als ik niet oplet en mijn bundel is leeg wordt ik uit al mijn systemen uitgelogd. Dit is voor mijn werkgever onacceptabel. 

Beste antwoord door RBxx

Nee @Daniel M 

Je kan de dagbundel 10GB van het “unlimited data” abonnement niet verhogen, die staat vast. Je kan alleen onbeperkt gratis 2GB aanvullingen aanvragen. Als dat voor jou en jouw werkgever niet werkt, zullen jullie een andere oplossing moeten zoeken (vast internet?).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 8, 2024

In MijnKPN kun je je bundel maandelijks naar boven of naar beneden bijstellen @Daniel M 

Als je vanuit huis werkt kun je ook vast internet gebruiken natuurlijk, die heeft geen databeperking, behalve de ‘Fair Use Policy natuurlijk’.

Als jouw werkgever daar problemen mee heeft moet jouw werkgever maar zorgen voor een optimale verbinding voor zijn rekening.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 8, 2024

Nee @Daniel M 

Je kan de dagbundel 10GB van het “unlimited data” abonnement niet verhogen, die staat vast. Je kan alleen onbeperkt gratis 2GB aanvullingen aanvragen. Als dat voor jou en jouw werkgever niet werkt, zullen jullie een andere oplossing moeten zoeken (vast internet?).