Ik heb op 9 juli een online pre-order geplaatst voor de toestel Samsung Fold 7 jetblack 512 gb. Ik heb een mail gekregen dat ik een bezorgmoment kan kiezen maar eerst volgende mogelijkheid is op 28 juli. Mijn vraag is of ik niet eerder mijn bestelde telefoon kan krijgen? Zo ja wat kan ik dan het beste doen?
Kan ik de Samsung Fold 7 eerder laten bezorgen?
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Hoi ​
Welkom op de community van KPN.
De nieuwste Samsung Fold 7 (512 GB) is pas beschikbaar/leverbaar vanaf 22 juli 2025, dat is dus vandaag (dinsdag).
Let wel dit is een verwachte leverdatum, waar dus vanaf geweken kan worden mocht de levering vanuit Samsung toch later plaats gaan vinden (vertraging).
Vandaar dat ze de bezorgdatum wat later hebben ingepland bij de koerier, om er zeker van te zijn dat deze datum haalbaar is.
Mocht vandaag (dinsdag 22 juli 2025) de Samsung Fold 7 binnenkomen in het magazijn van KPN, dan zul je daar vanzelf bericht over ontvangen.
Je kunt dit zelf volgen en inzien via (link): Mijn Bestelling bij KPN
Hierbij heb je het ordernummer uit de bevestiging mail nodig, dat begint met een S gevolgd door cijfers en je eigen postcode.
Als je niet eerder dan 28 juli 2025 kon kiezen qua bezorgdatum, is de kans heel klein dat je dit nog naar voren kunt halen, mede ook omdat eerst jouw Samsung Fold 7 nog binnen moet komen vanuit Samsung in het magazijn van KPN.
Vanuit daar gaat het naar de koerier, die hem vervolgt bij jouw bezorgd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.