Skip to main content

Sinds ik mijn contract vernieuwde in april van dit jaar, krijg ik aan het begin van de maand (dat in de KPN-jaartelling nu op de 6e valt) een bericht over een nieuwe bundel. Ik heb dat nooit eerder gehad, er niet om gevraagd en met onbeperkt bellen en onbeperkt internet is het sowieso al van weinig nut. Op website en zelfs in app niets te vinden over uitzetten, Ik begrijp dit soort plagerijen niet. Kan dat UIT alstublieft?

Dat kan zeker, @fhoedemakers! Neem hiervoor even telefonisch contact met ons op via 0800 0402. Mijn collega kan dit dan voor je uitzetten.


Dank! Inmiddels gebeurd (hoop ik). Blijft vreemd dat KPN zoiets ongevraagd en onnodig aanzet en je dan zelf actie moet ondernemen om daar weer vanaf te komen.

Afgesloten, wat mij betreft.


En dus niet afgesloten! Vanmorgen om 8 uur weer gewekt door KPN. Wat is dit voor getreiter; niet om gevraagd en redelijk zinloos bij onbeperkt. Bellen naar 0800 0402 en wachten helpt dus niet. Wat dan wel; klacht indienen; abonnement opzeggen? Zoiets onnozels heeft al veel te veel tijd gekost!


Jammer om te lezen dat je dit als getreiter ervaart, @fhoedemakers. Dat is absoluut niet de insteek van de sms’jes aan het begin van de maand. Het is alleen bedoeld ter informatie. Ik snap echter ook dat het bij een Unlimited abonnement niet heel nuttig voelt.

Het lijkt me goed als ik toch even meekijk. Ik heb daarvoor wel wat informatie van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


De gevraagde gegevens heb ik vermeld. Ik neem aan dat ze weer weg kunnen als dit uit de wereld is?

Niet alleen zijn de SMSen ‘niet heel erg nuttig’ (zeg maar gerust nutteloos), maar ook ongevraagd en dus onnodig bevoogdend. Ik ben prima in staat om - mocht er iets in de gaten gehouden moeten worden - dat zelf te doen. En dat alleen omdat een contract vernieuwd is... niet bepaald wervend dus!

Maar alvast bedankt als u dit kunt oplossen!


Ik snap dat dit voor jou niet wenselijk is. Er zijn echter ook mensen voor wie deze sms’jes wel degelijk wenselijk zijn. Daarom wordt dit bij nieuwe contracten aangezet.

Maar zoals ik zei: ik snap dat jij ze niet wilt. Ik heb ze daarom voor je uitgezet.

Als je wilt, kun je nu jouw profiel weer leeghalen. Maar je kunt ze ook laten staan voor een eventuele volgende keer. De gegevens zijn privé en alleen zichtbaar voor jou en de moderators.


Hier kregen we ze gister in 1 uur 7 keer beetje overdreven


Hier kregen we ze gister in 1 uur 7 keer beetje overdreven

dat kan te maken hebben met een migratie van een database toen.  Daar had jij als klant niks van mogen merken maar we zien dat er bij sommige mensen plotseling tig smsjes binnen kwamen. 

Als het weer gebeurt wil ik het graag weten.


Reageer