Skip to main content

Kan ik eenĀ 06-nummer overnemen uit een contract?

Hallo @Javier Chiu HungĀ 

Ā 

Als je bedoeld dat je van iemand anders een abonnement met dat 06-nummer wilt overnemen dan kan dat via het contractovername formulier: https://www.kpn.com/service/ugs/contract-overnemen


Hallo @Javier Chiu Hung, hierboven wordt door @GeSpĀ al verwezen naar de juiste informatie. Mocht je toch een andere vraag hebben, dan hoor ik dat graag,.Ā 


@Jeroen van KPNĀ 

Hartelijk dank.

kan het ook als het contract 3 nummers heeft maar ik wil maar 1 nummer uit het contract?


@Jeroen van KPN

Hartelijk dank.

kan het ook als het contract 3 nummers heeft maar ik wil maar 1 nummer uit het contract?

Bij KPN particulier heeft elk nummer een apart contract. Deze kunnen wel samen gefactureerd worden, zodat er maar 1 factuur komt. Maar het blijven in de basis 3 aparte contracten.

Bij zakelijk zijn wel meerdere nummers op 1 contract mogelijk. Betreft het een zakelijk nummer?


Het kan voorkomen dat er onder 1 contract meerdere nummers vallen. Die staan dan ook gezamenlijk op 1 en dezelfde factuur. Als dat het geval is, dient eerst het nummer dat je wil overnemen een eigen klantnummer te krijgen @Javier Chiu Hung.Ā 

De klantenservice (bereikbaar via 0800-0402) kan jou hierbij helpen.Ā