Skip to main content

Ik ben met mijn familie aan het kijken naar nieuwe mobiele abonnementen en vroeg me af of ik één abonnement kon afsluiten voor heel de familie tegelijk en of dit dan voordeliger is? Ik zie op de website alleen de optie om per persoon een abonnement af te sluiten en dan met elkaar MB’s te delen.

Het is per 06 nummer een abonnement. 

Dus 4 gezinsleden = 4 abonnementen. 

Met al deze abonnementen op één adres kun je onderling gratis bellen en MB's delen. En krijg je korting op het maandbedrag. Hoe groter de data bundel hoe groter de korting. 2,50 of 5,00 of 7,50 per maand. 


Het is per 06 nummer een abonnement. 

Dus 4 gezinsleden = 4 abonnementen. 

Met al deze abonnementen op één adres kun je onderling gratis bellen en MB's delen. En krijg je korting op het maandbedrag. Hoe groter de data bundel hoe groter de korting. 2,50 of 5,00 of 7,50 per maand. 

  • het scheelt activatiekosten. Per abonnement is dit €25 zowel voor thuis als mobiel. Maar als je alles in één keer aanvraagt dan hoef je het maar 1 keer te betalen. 

Ah, dat scheelt weer mooi @Ik_Combineer 😃 !


En om het feest helemaal compleet te maken voor @Eric M. , betaal je momenteel helemaal geen aansluitkosten voor het aansluiten van een mobiel abonnement bij KPN!
Die 25,- euro aan aansluitkosten kun je dus mooi in jouw portemonnee 👝houden, en dan bijvoorbeeld mooi gebruiken voor het 🎄 Kerstdinner of iets anders.

Ook niet voor KPN Thuis (internet & televisie) trouwens, ook daar worden momenteel geen activatiekosten (aansluitkosten) in rekening gebracht door KPN.

Een mooie Kerstcadeau 🎁 vanuit KPN.
Alvast welkom bij KPN!