Skip to main content

Hey goedenavond,

 

Nou hebben wij meerdere abonnementen bij kpn. 2x digitenne 2x tv- internet vast bellen en een mobiel abonnement, mijn partner heeft een werktelefoon die prive ook gebruikt word. Binnenkort mag de werktelefoon niet meer prive gebruikt worden dus willen een extra abonnement afsluiten bij kpn met een mobiel en een telefoonnr. Nu kan ik bijna mijn abonnement verlengen en wil graag mijn nr behouden is er een optie dat verlengen met nieuw toestel+nieuwnr overgedragen kan worden naar mn partner (de kpn contracten staan op zijn naam). Dus dat ik mijn toestel houd en hij dus een nieuw toestel kan uitzoeken. 

 

Grt Chantal

Hallo @Chantal058 ,


Het kan simpeler. 

Je kunt toch prima verlengen, een nieuw toestel uitzoeken, maar dan gewoon blijven bellen met je oude toestel. 
 

Dan geef je het nieuwe toestel aan jouw partner die dat toestel gaat gebruiken voor zijn nieuwe sim-only-abonnement. 


Hallo @Chantal058 ,


Het kan simpeler. 

Je kunt toch prima verlengen, een nieuw toestel uitzoeken, maar dan gewoon blijven bellen met je oude toestel. 
 

Dan geef je het nieuwe toestel aan jouw partner die dat toestel gaat gebruiken voor zijn nieuwe sim-only-abonnement. 

Maar Noordzee, waarom zou je makkelijk doen als het ook ingewikkeld kan? 😅