Skip to main content
Vraag

Kan ik een iPhone kopen bij mijn bestaande Sim Only abonnement?

• September 12, 2026
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Goedenavond, 

ik heb momenteel een sim only van zo’n €12,50 in de maand maar wil een nieuwe iphone kopen. Kan ik deze via mijn bestaande sim only bij kopen met volledige afbetaling én behoudt van mijn sim only? 

mvg

4 reacties

• September 12, 2026

Als je die telefoon zelf aanschaft  staat dat volledig buiten het telefoon abonnement.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • September 12, 2026

@MB1990 Dit is geen probleem, 3 maanden na het afsluiten van jouw sim-only abonnement kan je verlengen met de optie met telefoon.

https://www.kpn.com/service/ugs/abonnement-verlengen

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 13, 2026

Hallo ​@MB1990 

Wil je een nieuw toestel aanschaffen en in één keer betalen of met een toestellening maandelijks afbetalen?

Het eerste kan met behoud van jouw huidige abonnement. Een toestellening kan alleen bij een nieuw KPN abonnement worden afgesloten.

Zoals TDN aangaf kan je jouw sim only vanaf een looptijd van drie maanden verlengen naar abonnement met toestel.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@MB1990, welkom bij de community! Ik zie dat je hierboven al goed op weg bent geholpen. 😊

Als je de iPhone in één keer volledig betaalt, kun je je huidige Sim Only gewoon behouden.

Wil je het toestel maandelijks afbetalen via KPN, dan kan dat niet los aan je huidige Sim Only worden toegevoegd. Zoals ​@TDN aangeeft, kun je vanaf drie maanden na het afsluiten van je Sim Only verlengen naar een abonnement met toestel.