Skip to main content
Vraag

Kan ik een los mobiel toestel kopen bij KPN?

  • 1 August 2024
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

Hoi,

Mijn toestel is kapot gegaan tijdens de vakantie. Deze is verzekerd via mijn reisverzekering. Kan ik nu bij jullie een nieuw toestel bestellen?

Hoi @Terissa 

 

Bij KPN kan je geen losse toestellen kopen.

Je zou bijvoorbeeld bij Mobiel, Belsimpel, CoolBlue of Mediamarkt kunnen kijken, er zijn er nog wel meer die online (en/of in een fysieke winkel) mobiele telefoons verkopen.


Is dit nieuw beleid? In het verleden kon dit wel. En op het forum zie ik op veel meer plekken dat je wel in de winkel telefoons kunt kopen, maar je moet dit dan wel ineens betalen per pin.


Ik heb vorig jaar wel een los toestel gekocht bij de KPN-winkel. Omdat ik al vaste klant was en mijn abonnement net een maand eerder had verlengd mocht ik wel 40 Euro extra betalen.


Excuses! Je kunt inderdaad wel in de winkel een los toestel kopen. Ik dacht even niet verder dan online. Mijn fout! Wel klopt het wat pieterboes zegt: je betaalt wel een toeslag als je het toestel zonder abonnement aanschaft. Hoe hoog de toeslag is, ligt aan het type toestel. 


Ik had daar ook niet aan gedacht, waarschijnlijk omdat TS het over bestellen had en dat doe je normaal online.


Reageer