Ik wil een nieuw mobiel telefoonnummer
Ik raad aan om 0800-0402 te bellen.Â
En ik heb via de chat gehoord dat dit via dit forum kan.
Is er een medewerker beschikbaar die dit kan regelen?
Dan moet je geduld hebben tot ze reageren. Het is hier voornamelijk een klant-helpt-klant forum. Persoonlijk denk ik dat bellen sneller is.
Hallo ​
En ik heb via de chat gehoord dat dit via dit forum kan.
Via dit forum kun je geen nieuw 06-nummer regelen.Â
Â
Hoe dan wel? :
Maak een belafspraak. De klantenservice helpt je dan telefonisch aan een nieuw nummer op een moment dat het jou uitkomt
Hoi ​
Als je langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaat, kun je kiezen uit een reeks van vijf 06-nummers, waaruit je dus de mooiste kunt kiezen.
Via de telefonische klantenservice gaat dat helaas niet, daar krijg je gewoon een nieuw willekeurig 06-nummer toegewezen.
Dus als je even tijd hebt, ga dan even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt, en kies daar dan een mooi 06-nummer uit, die dan gelijk voor je wordt geactiveerd.
Je loopt dan naar buiten met een nieuw 06-nummer, die jezelf hebt gekozen.
Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel, daar wordt om gevraagd ter verificatie.
Via dit forum kan het niet. Bepaalde vereiste verificatie is niet mogelijk.
LET OP. Je bent direct je oude nummer kwijt. Dit kan niet teruggehaald. Denk aan sms-verificatie via bijvoorbeeld MijnKPN. Zet dat éérst uit!!! Ook is het wat lastig om bij DigiD je nummer te wijzigen, omdat je er door de sms verificatie niet meer in komt. Daar is het wel te wijzigen maar wat lastiger.
Het kan in een winkel. Een kpn winkel of een partner winkel.
Het kan telefonisch.
Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Bedankt voor jullie reacties
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.