Skip to main content

Ik heb een sim only abonnement van KPN.Ik had in het verleden een prepaidnummer via Lebara.Die is op een gegeven moment geblokkeerd doordat ik niet op tijd had opgewaardeerd.Lebara gaf mij aan dat het nummer weer door KPN is ingenomen en aan een nieuwe abonnee zou worden toegewezen.Dat is waarschijnlijk nog niet gebeurd want wanneer ik naar dat nummer bel krijg ik de melding dat het nummer niet in gebruik is.Ik zou heel graag weer over het nummer willen beschikken.Is het mogelijk om mijn sim only nummer te wijzigen naar dat oud nummer?Of desnoods een tweede sim only te nemen met dat nummer?Alvast bedankt voor de reacties.

Hallo @Johnson67 

 

Nee dat kan helaas niet, je kan geen telefoonnummers zelf uitzoeken ook al is hij ooit van jou geweest.

Waarschijnlijk ligt het nummer nu als nieuw prepaid pakket in een winkel ergens om verkocht te worden.


O ok.Dat nummer is gekoppeld aan mijn hotmail account en die moet ik nu verifieren dmv een code die dus naar dat verlopen nummer wordt gestuurd.Maar goed.Helaas.

Bedankt voopr de reactie


Hoi @Johnson67 

 

Ter aanvulling op de reactie van mede community lid @GeSp , zal het prepaid 06-nummer die je in het verleden hebt gehad bij Lebara, gereserveerd blijven bij Lebara zelf.
Elke provider heeft zijn eigen 06-nummer reeksen toegewezen gekregen, op uitzondering van 06-nummers die door middel van nummerbehoud zijn overgenomen door een andere provider.

Het is dus heel goed mogelijk, zoals @GeSp al aangaf, dat je oude 06-nummer inmiddels in een nieuwe prepaid-pakket ergens in een winkel ligt, maar nog niet verkocht is.

Daarnaast moet een 06-nummer nog actief zijn, op het moment dat nummerbehoud plaats vindt.
Dus wat je graag zou willen, kan dus niet helaas!!


Ok duidelijk.Bedankt voor de reactie.


Reageer