Skip to main content

Ik kocht een sim van AH in September prepaid voor een maand. Ik kom weer even op bezoek in April/Mei kan ik die kaart nog een keer gebruiken en hem hier vanuitĀ  Canada activeren. Of weggooien die handel en een nieuwe kopen in NL?

Hallo @Paul RuitermanĀ 

Ā 

Waarom zou je die moeten activeren, je hebt hem toch al gebruikt vorig jaar in september?

Een AH prepaid simkaart blijft 12 maanden geldig na opwaarderen of het kopen van een bundel dus je kan hem in april en mei nog steeds gebruiken, zie de link voor de exacte voorwaarden.


Helaas kocht ik de kaart 1.5 jaar geleden.


Helaas kocht ik de kaart 1.5 jaar geleden.

Afgelopen september nog gebruikt??? Dat is nog geen 12 maanden geleden. Dan zou ie nog geldig moeten zijn.

Als de kaart 12 maanden niet is gebruikt en opgewaardeerd is de aansluiting (en nummer) vervallen. Dan moet je dus een nieuwe prepaid kaart kopen. En wordt het dus ook een nieuw nummer.

Ā 

De kaart werkt (bij mijn weten) niet in Canada, dat wordt bij AH Mobiel niet vermeld tenminste. Dus bij aankomst in Nederland kom je er 'vanzelfā€™ achter.


Hallo @Paul Ruiterman, de prepaidkaart is in september 2023 nog gebruikt? Als ik de regels lees voor AH prepaid zou die dan nu nog moeten werken. Mocht die het dan toch niet doen, dan is er een nieuwe nodig.Ā 


Reageer