Skip to main content
Antwoord

Kan ik een smartwatch bij KPN bestellen als ik al een multisim abonnement heb?

• September 23, 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik wil via kpn een smartwatch bestellen maar heb al een mutisim dus dan gaat het niet?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Dave81 en welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om een nieuwe smartwatch te bestellen. Heb je al eens geprobeerd om Multisim uit te schakelen en daarna een bestelling te plaatsen? 

Je kan Multisim elk moment opzeggen.

Heb je de nieuwste versie van de MijnKPN-app (6.29.0 of hoger)? Volg dan de onderstaande stappen:

1. Open de MijnKPN app.
  2. Selecteer je mobiele abonnement.
  3. Scroll naar beneden.
  4. Kies onder “Makkelijk aanpassen” voor “Simkaart”.
  5. Je bent nu op de Simkaarten pagina.
  6. Klik op “Uitzetten” in het blokje Simkaart.
  7. Bevestig door “Ja, uitzetten” te kiezen.
  8. Je Multisim abonnement wordt meteen stopgezet. Het kan enkele minuten duren voordat de status is bijgewerkt en je de Multisim niet meer op de Simkaarten pagina ziet staan.

Uit nieuwsgierigheid: welke smartwatch wil je graag bestellen? 😊

Hopelijk helpt dit je verder!

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 24, 2025

Hoi ​@Dave81 en welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om een nieuwe smartwatch te bestellen. Heb je al eens geprobeerd om Multisim uit te schakelen en daarna een bestelling te plaatsen? 

Je kan Multisim elk moment opzeggen.

Heb je de nieuwste versie van de MijnKPN-app (6.29.0 of hoger)? Volg dan de onderstaande stappen:

1. Open de MijnKPN app.
  2. Selecteer je mobiele abonnement.
  3. Scroll naar beneden.
  4. Kies onder “Makkelijk aanpassen” voor “Simkaart”.
  5. Je bent nu op de Simkaarten pagina.
  6. Klik op “Uitzetten” in het blokje Simkaart.
  7. Bevestig door “Ja, uitzetten” te kiezen.
  8. Je Multisim abonnement wordt meteen stopgezet. Het kan enkele minuten duren voordat de status is bijgewerkt en je de Multisim niet meer op de Simkaarten pagina ziet staan.

Uit nieuwsgierigheid: welke smartwatch wil je graag bestellen? 😊

Hopelijk helpt dit je verder!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 24, 2025

Ik wil voor de watch 8 gaan, weet alleen niet of de classic of de gewone het gaat worden..

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

De Watch 8 is een mooie keuze. Het verschil tussen de gewone en de Classic zit vooral in het uiterlijk. De Classic heeft een draaibare ring om door menu’s te gaan en ziet er wat luxer uit. De gewone Watch 8 is lichter en wat strakker van design.

Wat vind jij zelf belangrijker: het gemak van de ring of het lichtere model? Ben benieuwd welke je kiest! Ik heb zelf een Samsung S24 i.c.m. een Samsung Fit en ben ook opzoek naar een upgrade.