Skip to main content

Ik ben opzoek naar de functionaliteit om een tweede SIM kaart aan te vragen. Ik heb een mobiel abonnement bij KPN met onbeperkt internet, bellen en SMS. Ik wil een “Domme” telefoon om daar is toe te switchen en om afleidingen buiten te sluiten.

Zoiets heet Duo SIM (niet dual SIM), en ik weet niet of KPN dat nog aanbiedt. Je zou het eens via 0800-0402 kunnen vragen, of er loopt iemand hier op het forum rond die er meer van af weet. Die zal dan vast wel reageren in dit topic.


Een duosimkaart kan alleen telefonisch aangevraagd worden. Zie op de KPN website.

Daar staat het volgende:

Duosimkaart

Een duosimkaart bestaat uit 2 simkaarten voor hetzelfde telefoonnummer. Deze simkaarten kun je in verschillende apparaten doen (bijvoorbeeld een mobiele telefoon en een carkit). Zo heb je 2 apparaten waarop je met hetzelfde nummer bereikbaar bent, zonder dat je de simkaart hoeft te wisselen.
Let op: je kunt 1 apparaat tegelijkertijd gebruiken. Je kunt namelijk de twee simkaarten NIET tegelijkertijd gebruiken. Je zet het ene apparaat dus uit (of op vliegtuigstand) om het andere te gebruiken.

Neem telefonisch contact met ons op om een duosimkaart aan te vragen.


Dat is voor mij een van de redenen om geen 06 nummer te gebruiken voor mijn algemene nummer, niet afhankelijk willen zijn van een apparaat. 
Anders kan dit gebeuren :

 

Zoiets heet Duo SIM (niet dual SIM), en ik weet niet of KPN dat nog aanbiedt.

Nog ? Je bedoelt zeker al ?

Een conculega van kpn adverteert momenteel zeer actief  met 2 apparaten op een nummer.
Zo actief dat ik het zelfs mee krijg maar ik weer niet weet welke club dat is.

Ik gebruik zelf een “vast” nummer wat tegelijk op een 06 overgaat.
En via een website evt. ook te wijzigen (niet kpn).