Skip to main content

Ik heb een KPN mobiel unlimited abonnement en wil graag op mijn vakantieadres een Mifi router neerzetten met daarin een dual simkaart. Zodat ik ook een wifi punt kan creeeren met unlimited data. Kan dat?

Hallo @mvgils , dat kan wel, maar mag niet. Voor de mifi router heb je een speciaal data abo nodig met een 097.... Nummer.

Zo'n kaart kost 5 euro per maand inclusief 1gb data en kun je aanvullen vanuit je bundel bij je andere abo.

 

Admin: Mobiel internet

 


Hallo @JanD Dank voor je snelle antwoord! Stel dat ik iets zou doen wat niet mag (een dual sim in een mifi router plaatsen) werkt het technisch wel. maw de Mifi router heeft dan unlimited data en hetzelfde 06 nummer blijft gewoon werken (bellen en data) in mijn iPhone?

 


Hallo @mvgils het zal vast werken met een beperking van de dual-sim, de dual-sim werkt maar op 1 apparaat tegelijk, dus als je je telefoon aan hebt, werkt de mifirouter niet en omgekeerd.

Als je de data sim met 097-nummer voor de mifirouter gebruikt ben je legaal bezig en kun je automatisch of handmatig data overhevelen van je telefoon naar de mifirouter.

Â