Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een vast IP op simkaart voor de camera krijgen?

• February 2, 2025
  • 10 reacties
  • 131 keer bekeken

Kan ik een vast ip op simkaart krijgen?

Dan kan ik hem toevoegen in mijn app. Heb namelijk geen p2p instelling erop. Anders was het niet erg. Camera is imou cell pt 4g. En ja het werkt wel via de imou app, maar wil het via dmss en smartpss werkend krijgen. Daarom een vast ip is zoveel makkelijker. En nee, ik kan geen wifi op die plek krijgen of stroom.😁

Beste antwoord door TDN

Nee, IPv4 adressen zijn kostbaar, op mobiele netwerken wordt het IP adres na bepaalde tijd automatisch gereset om vastlopende apparaten eruit te gooien. IdR na 24u of een meervoud ervan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • February 2, 2025

Kan je de dahua camera niet updaten naar een recente versie zodat je wel p2p functie hebt.

vast ip heb je wel maar dat zijn dure zakelijke abonnementen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 2, 2025

Nee, IPv4 adressen zijn kostbaar, op mobiele netwerken wordt het IP adres na bepaalde tijd automatisch gereset om vastlopende apparaten eruit te gooien. IdR na 24u of een meervoud ervan.

• Auteur
  • February 2, 2025

Ah oke. Camera is up to date. Dan maar gewoon de imou app gebruiken

• Topper
  • February 2, 2025

DDNS al eens overwogen ?

Gebruik ik zelf al jaren en werkt prima. Je hebt gratis en betaalde varianten.

• Auteur
  • February 3, 2025

DDNS al eens overwogen ?

Gebruik ik zelf al jaren en werkt prima. Je hebt gratis en betaalde varianten.

Zit er niet op. 

• Topper
  • February 3, 2025

Werken die camera’s alleen via een app of ook via webportaal?

ik heb Foscams gehad daar was dit wel mogelijk. Mijn Eufy camera werkt alleen via de app en daar zit het ook niet ingebouwd.  

• Auteur
  • February 4, 2025

Werken die camera’s alleen via een app of ook via webportaal?

ik heb Foscams gehad daar was dit wel mogelijk. Mijn Eufy camera werkt alleen via de app en daar zit het ook niet ingebouwd.  

Imou alleen via app helaas. Dahua enz. wel via webportaal een ddns. Eufy is idd ook dicht getimmerd.

• Topper
  • February 4, 2025

Als het via een router zou lopen kun je daar vaak ook instellen. In het verleden hier veel gebruik van gemaakt ivm dynamisch ip bij mijn internet provider.

• Auteur
  • February 5, 2025

Als je een andere camera zou hebben die het wel ondersteund, dan zou het wel werken.

• Topper
  • February 5, 2025

De apps van o.a. eufy doen volgens mij hetzelfde en verbinden het ip van je camera met de app waardoor deze verbinding kan maken vanaf het internet. Met een Eufy camera is een vast ip volgens mij overbodig