Skip to main content

Hallo iedereen,

 

Weet het nog niet zeker, maar heb 2 sim only's die tot 9 en 10 februari uit een één jarig contract komen. Graag zou ik vanaf 1 Februari misschien willen overstappen, is dit mogelijk? zo ja hoe?

 

Met vriendelijke groet,

Bedoel dat ik eerder contract vrij kan komen.


Niet druk maken over een datum. Bij overstappen met nummerbehoud regelen zij de datum (die altijd op een werkdag valt) onderling en krijg je een rekening van je nieuwe provider en een afrekening van je oude provider. En je kontrakt loopt van datum A tot datum B en niet 340 dagen of zo. Betalen doe je toch voor 1 jaar, zelfs als je met onmiddellijke ingang opzegt.

Wil je geen nummerbehoud, dan kan dat misschien, administratief is jouw wens mogelijk, maar providers sturen daar niet naar en vinden zoiets uitermate lastig.


Niet druk maken over een datum. Bij overstappen met nummerbehoud regelen zij de datum (die altijd op een werkdag valt) onderling en krijg je een rekening van je nieuwe provider en een afrekening van je oude provider. En je kontrakt loopt van datum A tot datum B en niet 340 dagen of zo. Betalen doe je toch voor 1 jaar, zelfs als je met onmiddellijke ingang opzegt.

Wil je geen nummerbehoud, dan kan dat misschien, administratief is jouw wens mogelijk, maar providers sturen daar niet naar en vinden zoiets uitermate lastig.

Gaat er om dat het contract nu tot 9 en 10 februari Lopen. Ik wil 1 februari contract vrij zijn. Punt is met nummerbehoud dat als ik 1 februari aangeef om over te stappen, dit automatisch later wordt omdst het contract tot 9/10 februari loopt. Ik wil dus niet dat het voor mij regeld wordt die datum, want dan wordt het automatisch in de toekomst ergens na 9/10 februari. Dus kan dat of niet? 


Iemand? 🙂


De enige manier om eerder contractvrij te zijn is door dan die 9/10 dagen die je nog zou moeten af te kopen. Mocht je dat echt willen, kun je bellen met onze afdeling "Opzeggingen" via het nummer 0800-0402. 


De enige manier om eerder contractvrij te zijn is door dan die 9/10 dagen die je nog zou moeten af te kopen. Mocht je dat echt willen, kun je bellen met onze afdeling "Opzeggingen" via het nummer 0800-0402. 

Dit kan dus niet @Jeroen_dB of de beste medewerker bij opzeggingen snapt er niks van. Ik heb gebeld met opzeggingen en na 1 uur krijg ik een antwoord nee ja dat kan niet. Ik geef aan, ik wil eerder contract vrij zijn om dan over te stappen naar een andere provider. Ja kan niet, als u afkoopt vervalt uw telefoon nummer en kunt u hem niet meenemen.  Toen ik jouw post aanhaalde, vond hij dat ook vreemd maar kon niks betekenen. 

 

Nog nooit van gehoord dat je een contract niet kan vervroegen, medewerker gaf aan dat het al jaren niet kan. Terwijl vorig jaar: Mobiel abonnement eerder opzeggen mét nummerbehoud, kan dat? | KPN Community hier nog een topic aan geweid is. Heb dit zelfs bij Simyo in het verleden gedaan.


Nog even een opmerking ivm mijn vertrek bij KPN per 20 november met nummerbehoud. Om ca 08:30 weg KPN, om ca 09:00 welkom bij "...", herstart van toestel voor de zekerheid en klaar. Mijn partner whatsappte om 09:30 " ik ben om" zonder herstart. Dag KPN mobiel, €20 per maand goedkoper, met heel veel meer data en onbeperkt bellen nu. En een "inflatiecorrectie" is nu ook beperkt. 

En wat blijkt, "U bent niet meer compleet", gelukkig maar 5 zenders in mijn lijst, ook nog de mijne die ik wel eens keek. 

En wat voor jou misschien nuttig is, bepaald gedeelte van abbo-oud en abbo-nieuw dubbel betaald, maar wordt verrekend.