Skip to main content
Hallo kan ik hier mijn factuur via de post stop zetten?



Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dat kan geen probleem zijn voor de KPN moderatoren hier. 😃



Heb je al je gegevens in je forumprofiel gezet? Dan kan de moderator die hier komt het meteen doen! 😉



(i.i.g. naam, postcode+huisnummer, klantnummer mobiel. Onderaan pagina ingevulde gegevens opslaan.)
Hay @Estherenfem, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens in je forumprofiel. Zo kon ik meteen aan de slag. Je ontvangt een mail ter bevestiging, papieren factuur heb ik voor je uitgezet. Kleine moeite.



Wat nog makkelijker is, jouw eigen gegevens beheren in je MijnKPN omgeving. Daar kun je de facturen inzien maar ook heel eenvoudig je pakket wijzigen, overal (met de MijnKPN app) en wanneer je maar wilt 🙂



Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust!
Ja ik had nog een vraag😊

Heb al een paar keer contact proberen op te nemen over mij laatste factuur... Maar ze kunnen me niet helpen. Hij is 20 euro meer dan normaal... 88 euro voor internet en tv... Staat ook voor 1.5 maand... Normaal betaal je toch per maand.. Groetjes Esther
Hay @Estherenfem, dat kan ik wel beantwoorden. Volgens mijn administratie heb je recentelijk de factuurdatum gewijzigd. Je wilt graag op een andere dag de automatische incasso voor je KPN-factuur laten afschrijven. Omdat we nu voortaan later in de maand de factuur voor je klaarmaken, krijg je eenmalig, in plaats van 1 kalendermaand nog een aantal dagen extra erbij. De volgende factuur is weer precies 1 kalendermaand.
Oke bedankt dan is het helemaal duidelijk!!
Graag gedaan, @Estherenfem 🙂

Reageer