Skip to main content

Ik heb sinds oktober 2022 een nieuwe telefoon (Nokia 60G 5G), en dit toestel werkt niet op de apps die ik nodig heb. Ik wil daarom vragen of ik het toestel kan retourneren en een ander toestel kan krijgen. Ik heb al jaren een abonnement bij KPN en altijd tevreden. Ik zou nu graag weer een Samsung willen, daar die wel alle apps kan laten werken naar de normen. Ik heb momenteel een verzekering afgesloten op de Nokia en hoop dat ik daar ook iets mee kan. De Nokia kan ik in zijn originele verpakking terugsturen. Ook is de telefoon terug gezet in de fabrieksinstellingen. In afwachting op uw antwoord.

 

 

Hoi @Ad K, welkom op ons forum, helaas kun je een toestel na de 14 dagen bedenktijd niet meer ruilen.


Hoi @Ad K, welkom op ons forum, helaas kun je een toestel na de 14 dagen bedenktijd niet meer ruilen.

Helaas. Kan of mag ik deze telefoon wel particulier verkopen en een ander toestel (Samsung) voor kopen?


Uiteraard! Het is gewoon jouw toestel dus je mag ermee doen wat je wilt😊 ik zou alleen de verzekering wel opzeggen dan want dat is zonde als je het toestel niet meer hebt