Skip to main content

Ik kon even niet zo snel mijn antwoord vinden dus vraag het even hier. Mijn mobiele abonnement loopt eind deze maand af. Nu heb ik een YouTube premium abonnement afgesloten met KPN pay als betaalmethode aangezien ideal niet mogelijk is. Kan ik nog gebruik maken van KPN pay wanneer mijn abonnement verlopen is?

Hallo @lailawolters ,

Dat ligt eraan welke AppStore je gebruikt. Met Android kan het wel.

Uit de kennisbank: 

Kan ik KPN Pay ook gebruiken met Prepaid?

Ja, dat kan. Maar dit is alleen beschikbaar voor de Google Play Store. Voor de App Store en Microsoft Store heb je een abonnement nodig.

bron: 

Ik kon even niet zo snel mijn antwoord vinden dus vraag het even hier. Mijn mobiele abonnement loopt eind deze maand af.

Wat bedoeld je hier mee? Heb je opgezegd? Stap je over naar een andere provider? 

Als je niks doet loopt een abonnement bij KPN nooit af. Dat blijft gewoon altijd doorlopen. 

Ik kon even niet zo snel mijn antwoord vinden dus vraag het even hier. Mijn mobiele abonnement loopt eind deze maand af.

Wat bedoeld je hier mee? Heb je opgezegd? Stap je over naar een andere provider? 

Als je niks doet loopt een abonnement bij KPN nooit af. Dat blijft gewoon altijd doorlopen. 

Deze heb ik opgezegd

Heb je opgezegd? Stap je over naar een andere provider? 

Deze heb ik opgezegd

Dan zal het wel klaar zijn met KPN Pay denk ik. Kun je geen PayPal gebruiken? Dat kost bijna niks. Paar centen ofzo.

KPN Pay is betalen via de kpn factuur'.

Geen abonnement meer is geen factuur. Dus ook KPN Pay niet.

Als je je abonnement hebt omgezet naar prepaid en je hebt Android zou het nog wel kunnen. Maar dan moet je dus wel steeds zelf je verbruikstegoed in de gaten houden. Als dat te laag wordt kan het er niet meer af. Ook lastig. 

Als het abonnement in zijn geheel is opgezegd en er geen sprake is van nummerbehoud middels Prepaid, dan gaat betalen van diensten als Youtube niet meer via KPN pay @lailawolters 

Als het abonnement in zijn geheel is opgezegd en er geen sprake is van nummerbehoud middels Prepaid, dan gaat betalen van diensten als Youtube niet meer via KPN pay @lailawolters 

@Jeroen van KPN 

Volgens de kennisbank nog wel als je met prepaid gebruik maakt van de Appstore met je iPhone. 

Reageer