Skip to main content

Kan ik met een KPN unlimited data abonnement, wat ik sommige maanden van he5t jaar weinig zal gebruiken, door een maandelijkse aanpassing terug naar 20gb ? Volgens mij wel… Maar kan ik dan van die 20gb bijvoorbeeld 15 of 19gb met een gezinslid delen (die ook KPN abonnement heeft, uiteraard)?

Jazeker, je kan één keer per maand je bundel aanpassen, omhoog of omlaag. De wijziging gaat in aan het begin van de volgende factuurperiode, dus je moet het wel tijdig aanpassen. Tussentijds wijzigen gaat niet. Bij “unlimited” kan je per maand 50GB delen met huisgenoten. Bij de “vaste” GB's kan je delen tot je nog maar 50 MB over hebt in je abonnement.

 

 

Meer info over   MB's delen (kpn.com)


Djw voor snelle reactie Ruud, nog wel een vervolgvraag. Over maandelijkse aanpassing. Stel ik verlaag op enig moment van unlimited naar 20gb. Blijft deze aanpassing (verlaging) dan maanden staan, totdat ik weer terug ga naar bijv. Unlimited ? Of moet je iedere keer die aanpassing doen, omdat het systeem na 1 maand (verlaging) weer teruggaat naar het oorspronkelijke (unlimited) abonnement ? Ik vermoed dat het blijft staan ‘totdat’…?


De wijziging geldt totdat je het zelf weer aanpast. Als jij niets doet dan verandert er niets.