Skip to main content

Ik heb een KPN mobiel abonnement TFTbundel 150 minuten bellen. Kan ik hier ook mee internetten ?

En zo ja , hoe werkt dit ?

Hallo @Floris van Zanten ,

Met jouw TFT bundel kun je niet gebruik maken van het Mobiele netwerk.

Wel kun je internetten via jouw telefoon als je gebruik maakt van een Wifi-netwerk. Daarvoor moet je met jouw telefoon inloggen op een Wifi-netwerk. Gebruik daarvoor het menu "Wifi" op jouw telefoon. 


Bedankt voor je snelle reactie , het vreemde is dat als ik buitenshuis ben wel internetverbinding heb als ik via instellingen mijn Mobiel netwerk aanzet ? Ik begrijp dit niet.


Dat klopt @Floris van Zanten. Wij blokkeren je internetverbinding niet. Als je mobiele data ‘AAN’ hebt gezet, dan verschijnt er wel een 3G/4G symbool bovenin het scherm. 

We hebben ervoor gekozen om alle klanten een basisinternetsnelheid te geven van 64 kbit/s (we knijpen de internetsnelheid als het ware). Dit betekent dat je waarschijnlijk wel een appje kunt sturen als je buiten aan de wandel bent bijvoorbeeld. Het versturen van grotere bestanden, zoals foto's, lukt niet. Hier heb je een bundel voor nodig óf een wifi-verbinding. 

 


Dank je voor je reactie , betaal ik dan niets voor het gebruik van de 64 kbit/s internet gebruik ?


betaal ik dan niets voor het gebruik van de 64 kbit/s internet gebruik ?

Inderdaad. Die “snelheid” (uit het jaar 0, dat had ik thuis in 1999-2002) valt binnen je abonnement.

I.i.g. genoeg voor Whatsapp, internetbankieren, e-mail.


Ik zie dat @PeterG je vraag al beantwoord heeft @Floris van Zanten. Inderdaad, helemaal gratis. Wat zijn we toch gul:stuck_out_tongue_winking_eye: .