Skip to main content
Vraag

Kan ik met Multisim twee telefoons en een smartwatch combineren?

• November 30, 2025
  • 11 reacties
  • 40 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb 2 iPhones, beide geschikt voor e-sims, en een smartwatch. Mijn wens is om te combineren onder 1 telefoonnummer. Als ik gebeld word komt de call dan binnen op beide iPhones en de smartwatch?

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 30, 2025

Hallo ​@Peter2801 ,

Nee, een telefoonnummer kan slechts aan één iPhone worden toegewezen.  

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Peter2801, welkom op onze community! Ik zie dat Noordzee je vraag al beantwoord heeft. Helaas is dat niet mogelijk.
We hebben hier ook een paar handige artikelen over geschreven:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Peter2801, welkom op onze community! Ik zie dat Noordzee je vraag al beantwoord heeft. Helaas is dat niet mogelijk.
We hebben hier ook een paar handige artikelen over geschreven:

• December 3, 2025

Er bestaat wel dual sim. Maar daarbij komt een telefoongesprek of sms maar op 1 toestel binnen. Dat is het toestel wat je als laatste ingeschakeld hebt. Eigenlijk is het de bedoeling bij dual sim dat je niet beide toestellen tegelijk gebruikt. Je gebruikt 1 van de 2 en je hebt de andere uit staan. 

Ik weet niet of dual sim te combineren is met multisim. 

Dual sim werkt alleen met fysieke simkaarten. Niet met esim. Dat weet ik wel.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Marlon92  dat is Duo Sim, Dualsim is twee verschillende simkaarten in hetzelfde toestel.

Meer informatie over Duo sim kun je vinden op onze website:

Alles over simkaart, E-sim en pukcode | KPN

De duo-simkaart

Met een duo-simkaart krijg je 2 simkaarten voor hetzelfde telefoonnummer. Zo heb je 2 apparaten waarop je met hetzelfde nummer bereikbaar bent. Je hoeft dus niet van simkaart te wisselen.

• December 5, 2025

Ok duo sim. Dat bedoelde ik ja. Al die verschillende termen...

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 5, 2025

Duo-Sim is volgens mij niet meer aangeboden voor particulieren, vanaf MKB ÉÉN is mogelijk.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 5, 2025

Duo-Sim is volgens mij niet meer aangeboden voor particulieren, vanaf MKB ÉÉN is mogelijk.

Nog steeds gewoon leverbaar voor consumenten ​@TDN , je kunt in een lokale KPN winkel je sim zo omruilen voor een duo-sim, kost ook niets extra.

Zie ook de reactie van Thomas van KPN eerder binnen dit topic.

• December 5, 2025

Vroeger kon het op de website van KPN aangevraagd worden met een paar muisklikken. Dat kan nu niet meer.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ja hoor, we bieden dit ook nog wel aan voor particuliere klanten maar volgens mij moet je dan wel even contact hebben met de klantenservice. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 5, 2025

Bedankt allemaal voor jullie steun