Skip to main content

Hallo,

ik heb nu 2 KPN 2015 SO Basis abonnementen, 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw. Nu wil ik graag overstappen op 2x een ander sim-only abonnement, bijv. Bundel 6GB, €18,50. Kan dit? En kan ik dan de nummers die ik heb houden of krijg ik dan nieuwe nummers (zou erg onhandig zijn)

Als je contractvrij bent kun je verlengen met de gewenste bundels en blijven je nummers ook gewoon gelijk @al129 

Even inloggen in MijnKPN en de verlenging regelen.

 


€ 18,50 voor 6 GB lijkt me heel duur. Heeft u geen vast internet abonnement van KPN? 

Bij Simyo heeft u 6 GB (+ data plafond) en onbeperkt bellen voor € 9,50.


Bedankt N.N.

Nog 2 vragen dan: kan ik korting krijgen omdat ik 2 abo’s verleng? En kan ik dan nog steeds onderling gratis bellen?


Bedankt N.N.

Nog 2 vragen dan: kan ik korting krijgen omdat ik 2 abo’s verleng? En kan ik dan nog steeds onderling gratis bellen?

Als je ook een thuis-abo hebt, blijft je korting gelden en onderling bellen ook @al129 

Je krijgt niet een aparte korting omdat je meerdere mobiele abo's hebt, maar omdat je een combi thuis-mobiel hebt.

Je kunt voor de ene mobiel een abo afsluiten zonder internet en voor de andere mobiel een abo met veel internet omdat je dan je data kan delen met de andere huisgenoot op hetzelfde adres.

 


Bedankt Nick83.

Simyo zet meteen de data stop als je over je limiet gaat. Vind ik niet zo fijn tov KPN die alleen de snelheid verlaagt.


Bedankt Nick83.

Simyo zet meteen de data stop als je over je limiet gaat. Vind ik niet zo fijn tov KPN die alleen de snelheid verlaagt.

Dat klopt niet @al129 alles loopt gewoon door, je betaalt dan alleen een hoge MB-prijs.

Om niet voor financiële verrassingen komen te staan kun je sinds kort een dataplafond actieveren.

Of op je eigen mobiel een datawaarschuwing en datastop instellen. Het laatste heb ik ook zo gedaan bij Simyo en bij Simyo krijg je dubbele data en dubbele belminuten als je ook een KPN thuisabo hebt.

Zo heeft iedere provider zo zijn voor en  tegens.

Het is maar net wat voor jou belangrijk is.

 


Bedankt Nick83.

Simyo zet meteen de data stop als je over je limiet gaat. Vind ik niet zo fijn tov KPN die alleen de snelheid verlaagt.

De snelheid bij KPN is dan zo laag dat je er niets meer mee kunt. Dus dat is gewoon een marketing praatje van KPN. Werkt goed zo te zien…

Afgelopen week kwam dat nog ergens voorbij in een topic. Topicstarter dacht dat die dan nog wel 5 tot 10 mbit zou hebben. Ja, KPN is gek.


Beste @al129, is het gelukt met het verlengen van de abonnementen? Je kunt dit inderdaad gemakkelijk doen via MijnKPN. Je mag ook altijd even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kijken graag met je mee!


Reageer