Skip to main content

goedenavond ik wil graag simyo sim only bestellen voor mij en mijn zoon maar ik vraag me af of je mb kan delen als ik en mijn zoon een abonnement nemen bij simyo 

Deze vraag hoort bij Simyo thuis @Roy12bm091 , dit is het forum van KPN.

Maar om jouw vraag te beantwoorden, wat jij wilt kan niet bij Simyo.

Als je een thuisabo hebt bij KPN krijg je bij Simyo dubbele data en dubbele belminuten 

 


Ik bedoel als ik 2 abonnementen neem bij simyo kan ik het dan onder elkaar delen 


Ik bedoel als ik 2 abonnementen neem bij simyo kan ik het dan onder elkaar delen 

Geen idee waarom je dat hier vraagt en niet bij Simyo. 
 

Maar op hun website is er niets te vinden over het delen van MB’s. 
 

Wel lees ik dit: (https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen)

 

Kan ik een familie abonnement afsluiten?

Simyo is ideaal voor families! Met Samen korting bestel je via de Mijn Simyo app een Sim Only voor je familielid. Na het bestellen beheer je direct het nummer voor jouw famielielid. Daarmee heb je inzicht in de facturen, het verbruik, en nog veel meer! En als kers op de taart: jullie krijgen allebei € 10,- korting! Heb je al meerdere Simyo nummers in het gezin? Dan kan je deze eenvoudig in onze app beheren. Zo heb je een goed overzicht van hoe het ervoor staat bij je familieleden. We hebben ook slimme tips voor families op een rijtje gezet.

 


Ik bedoel als ik 2 abonnementen neem bij simyo kan ik het dan onder elkaar delen 

Zie mijn reactie @Roy12bm091 , dat kan dus niet bij Simyo.