hoi
Ik ga per 3 februari 2025 4 maanden op reis.
Kan ik mijn huidige abbonement 4 maanden stopzetten en weer voortzetten vanaf 1 juni 2025?
Alvast bedankt!
Stephan
hoi
Ik ga per 3 februari 2025 4 maanden op reis.
Kan ik mijn huidige abbonement 4 maanden stopzetten en weer voortzetten vanaf 1 juni 2025?
Alvast bedankt!
Stephan
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Helaas is het bij KPN niet mogelijk om je mobiele abonnement tijdelijk op pauze te zetten, voor een periode van 4 maanden zoals in jouw geval.
Wel kun je jouw mobiele abonnement voor die periode van 4 maanden op het allerlaagste abonnement zetten, het abonnement met 0 GB en 150 belminuten, je betaald hier dan iets meer dan 10,- euro voor.
Zodra je weer terug bent in Nederland, dan kun je jouw abonnement weer wijzigen naar het abonnement wat je momenteel gebruikt of eventueel wijzigen naar een andere bundel.
Maar je KPN abonnement tijdelijk pauzeren voor 4 maanden, is dus niet mogelijk.
Goedemorgen
Zoals hierboven al wordt aangegeven door Michel, is het niet mogelijk om je abonnement voor een bepaalde tijd stop te zetten. Hoe graag ik ook zou willen, ik kan verder niks toevoegen aan bovenstaande uitleg. Hopelijk weet jij hiermee waar je aan toe bent! En uiteraard alvast een hele mooie reis toegewenst!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.