- Wil abonnement verlengen met nieuw samsung S toestel .
- Maar waarom kan ik enkel een S 24 kiezen .
- En niet uit bijvoorbeeld een S 23 .
- In het verleden kon dit wel .
- Hoor graag
Hallo
Denk eerder een verdien model. Elke keer word het steeds duurderÂ
Goedemorgen
Ben ook meteen even gaan kijken en het klopt dat we de Samsung S23 momenteel niet aanbieden. Zoals hierboven al wordt aangegeven, vermoed ik dat we door de voorraad heen zijn. Je zou nog kunnen overwegen om je abonnement via bijvoorbeeld Belsimpel af te sluiten, daar kunnen ze de Samsung S23 i.c.m. een KPN abonnement nog wel leveren! Laat je ons weten of je iets aan dit advies hebt gehad?
Denk eerder een verdien model. Elke keer word het steeds duurderÂ
Aan toestellen verdient KPN niets. Dus dit heeft niets met het verdienmodel te maken.
Bel simpel abonnement heb ik geen data die ik door kan geven aan iemand anders of wel?
Bel simpel abonnement heb ik geen data die ik door kan geven aan iemand anders of wel?
Belsimpel heeft zelf geen abonnementen. Je kiest een abonnement bij een provider. Dat kan dus KPN zijn. Dan krijg je gewoon hetzelfde abonnement als dat je het rechtstreeks bij KPN zelf afsluit. En data delen kan dan ook gewoon.
Is het misschien een optie om dat toestel gewoon in 1 keer te betalen? Dan hoef je helemaal niet bij Belsimpel te verlengen. Je koopt daar dan gewoon het toestel los.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.