Skip to main content

Ik ben in Zuid Afrika en heb een eSim. Waarbij ik als het goed is alles van KPN heb afgesloten. Maar ik wil voor de zekerheid toch mijn mb’s inzien om het zeker te weten dat ik niet thuis kom met een dikke rekening op de mat. Ik heb onbeperkt bellen en internet maar kan daardoor niet mijn totale verbruik zien. Ik zie het alleen per dag. Sms ‘bescherming aan’ 1266 lijkt niet te werken. Wel verstuurd maar geen reactie

Via de MijnKPN app is buiten bundel gebruik in te zien. In het buitenland kan er tot zo'n 48 uur vertraging in zitten. Je kunt nooit meer dan 24 MB = € 60,50 aan verbruik buiten een bundel hebben per factuurperiode.

Helemaal 0 MB ( € 0) ?? sms dan BESCHERMING AAN naar 1266.

Je kunt dan helemaal geen DATA kosten krijgen als je geen data/bel/sms bundel voor Zuid-Afrika hebt. Wel belkosten via de bel-app natuurlijk. Bellen dan € 1 per minuut; gebeld worden € 0,50 per minuut; sms € 0,30 per 160 tekens.


Via de MijnKPN app is buiten bundel gebruik in te zien. In het buitenland kan er tot zo'n 48 uur vertraging in zitten. Je kunt nooit meer dan 24 MB = € 60,50 aan verbruik buiten een bundel hebben per factuurperiode.

Helemaal 0 MB ( € 0) ?? sms dan BESCHERMING AAN naar 1266.

Je kunt dan helemaal geen DATA kosten krijgen als je geen data/bel/sms bundel voor Zuid-Afrika hebt. Wel belkosten via de bel-app natuurlijk. Bellen dan € 1 per minuut; gebeld worden € 0,50 per minuut; sms € 0,30 per 160 tekens.

Hi Peter, dank voor je reactie. Ok dat geeft duidelijkheid. Ik heb bescherming aan geprobeerd per sms, ik zie dat hij wel is verstuurd maar krijg geen reactie. Hoop dat het goed is dan.


 Ik heb bescherming aan geprobeerd per sms, ik zie dat hij wel is verstuurd maar krijg geen reactie. Hoop dat het goed is dan.

Dat versturen naar 1266 werkt alleen als het via een kpn simkaart gaat. Waar ter wereld maakt niet uit. MAAR als je die nu aan zet heb je nog geen bescherming…. zorg dan dat je roaming uit hebt staan. Of binnen een wifi netwerk bent waar je op aangemeld staat.

Als je het via een Zuid-afrikaanse sim (nummer) doet werkt het niet.


Reageer