Skip to main content

Goedemorgen 

 

Ik wil graag mijn huidige sim-only  houden zo als die nu is, deze heb ik sinds 2020.  ( zelfde data , prijs etc ).

Echter wil ik hier een mobiel aan toevoegen kan dit ? 

 

Dus puur een mobiel als kop bij op het abbo zeg maar. 

 

 

 

 

Dat kan inderdaad @merel0912 , log in op MijnKPN en ga naar verlengen met toestel.


Hallo @merel0912 

Wil je een abonnement met toestel waarbij je het maandelijks afbetaalt via een toestellening?
Dat kan alleen als je het sim-only abonnement omzet (verlengt) naar een nieuw abonnement.

Je kan wel zelf ergens een nieuw toestel kopen en de simkaart daarin overzetten. Alleen dan blijft het sim-only abonnement ongewijzigd.


Hallo @merel0912 ,

Weet je zeker dat verlengen niet gunstiger is qua prijs? Bijkomend voordeel: bij een verlenging tussen 1 juli 2024 en 1 oktober 2024 ontloop je de inflatiecorrectie per 1 oktober 2024. 
 
Wil je toch jouw huidige abonnement houden? Koop dan zelf ergens een nieuw toestel en zet daar jouw simkaartje in. 


Hallo Merel! Welkom op de KPN Community. Of er nog een toestel aan jouw huidige abonnement kan worden toegevoegd is even de vraag, dat kan lang niet in alle gevallen. Ik zou je willen adviseren om even te bellen met 0800-0402 of om even langs een KPN Winkel in de buurt te gaan. Dan lopen mijn collega's dat voor je na!  


Reageer