Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn MB's niet automatisch delen naar goede doelen?

• June 4, 2025
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Goedemorgen,

ik gebruik elke maand maar een heel klein deel van mijn gb's omdat ik bijna altijd op WiFi zit. Ik vind het dan ook superleuk dat wat ik overhoud nog naar goede doelen kan zoals de KNVB, het KPN mooiste contact fonds en het Rijksmuseum.

Nu heb ik net een nieuw abonnement wat niet meer op de 1e van de maand begint en vergeet ik telkens op tijd de mb's te delen. Zo zonde en frustrerend, want dan is het weg.

Kan het niet ingeregeld worden dat de overgebleven mb's voor klanten die dat willen automatisch afgeroomd worden op de laatste dag, waarbij klanten vooraf kunnen kiezen naar welke doelen ze gaan (of een voordeelsleutel)? Lijkt mij technisch te doen, scheelt mij acties en frustratie en levert de goede doelen heel wat extra op denk ik. Win-win. 

Ik heb hier gisteravond de klantenservice ook over gebeld. Hij (Benjamin) had de vraag nog nooit gehad. Hij vond het een heel logisch en goed idee. Hij kon het alleen indienen namens zichzelf via een "voice of employee" formulier zei hij, dus mogelijk komt hij ook nog via die kant. 

Met vriendelijke groet,

Maaike

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag/tip aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@MJLV, welkom bij onze community. 

Wat fijn om te lezen dat Benjamin dit goed heeft opgepakt via "Voice of the Employee". Een interne term wat betekend dat een idee wordt doorgegeven. Scheelt mij ook wat werk. 😉

Het staat er in ieder geval in, dankjewel voor deze suggestie!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 10, 2025

Hi ​@MJLV, welkom bij onze community. 

Wat fijn om te lezen dat Benjamin dit goed heeft opgepakt via "Voice of the Employee". Een interne term wat betekend dat een idee wordt doorgegeven. Scheelt mij ook wat werk. 😉

Het staat er in ieder geval in, dankjewel voor deze suggestie!