Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag de autotelefoon in mijn oude bmw gaan gebruiken. Met mijn huidig vodafone abonnement lukt dat niet, omdat mijn autotelefoon alleen functioneert op het 900 mhz netwerk, en vodafone dit netwerk niet meer ondersteunt. Kan iemand mij zeggen of kan in dit geval wel soulaas kan bieden? Ik wil graag een duo-simkaart, één voor in mijn iPhone en één voor in mijn autotelefoon.

bij voorbaat dank!

Er is op P-GSM 900 Mhz dekking in het hele land. Je toestel moet dus P-GSM ondersteunen.
Dit is bij kpn nog tot april 2025.

Ik wil graag een duo-simkaart, één voor in mijn iPhone en één voor in mijn autotelefoon.

Dat kan ik sowieso afraden. Het ene apparaat moet namelijk uit vóórdat het andere aan mag/kan.

Gebruik gewoon je huidige mobiel, met speakerfunctie, in een houder en vergeet die antieke autotelefoon.


Peter dankjewel voor je reactie!

Denk je dat de btw-autotelefoon ook functioneert op het 800 Mhz netwerk?

Ik weet dat het ene apparaat uit moet voordat het andere apparaat aan kan, maar al met al vind ik dat nadeel niet opwegen tegen het voordeel van de echte autotelefoon. Maar bedankt voor de waarschuwing!


Ik heb na wat extra research (GSM is zo antiek) mijn antwoord aangepast.

800 Mhz is uit de lucht voor GSM.

GSM is alleen nog op 900 in de norm P-GSM. (en alleen nog bij kpn tot april 2025)


Dankjewel, dan ga ik nog even na of de autotelefoon P-GSM ondersteunt!