Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn oude simkaart nog gebruiken als ik verleng met e-sim?

• June 27, 2026
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Heb verlengd met met nieuw toestel met e sim kan ik nu de oude simkaart ook in mijn tablet doen die ik in de actie erbij gekregen heb? Is Samsung a11 5g

Beste antwoord door JanD

Beste ​@omke nee, dat kan niet, als de e-sim actief is, gaat de fysieke simkaart buiten werking.

Bovendien mag je een simkaart met een 06 nummer niet in een tablet of wifi router gebruiken, daar heb je een speciale datasim met een 097 nummer voor.

4 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 27, 2026

Beste ​@omke nee, dat kan niet, als de e-sim actief is, gaat de fysieke simkaart buiten werking.

Bovendien mag je een simkaart met een 06 nummer niet in een tablet of wifi router gebruiken, daar heb je een speciale datasim met een 097 nummer voor.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 27, 2026

Bedankt voor de snelle reaktie dan weet ik genoeg 👍 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2026

Onderweg gebruik ik m'n laptop met de Hotspot van m'n telefoon. Dat kan ook met een tablet. Die hoeft eigenlijk echt geen eigen 4G / 5G verbinding te hebben. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 2, 2026

Goedemorgen ​@omke en bedankt voor jouw bericht :)
Fijn om te zien dat je vraag reeds is beantwoord en ik heb de desbetreffende reactie ook meteen gemarkeerd als 'best answer' omdat ik hier inhoudelijk ook weinig meer aan toe kan voegen! Alle informatie met betrekking tot de e-sim kun je ook terugvinden in dit artikel op onze eigen Kennisbank. En mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het dan ook vooral weer weten 💪🏻