Skip to main content

Kan mijn pakket op ander adres bezorgd worden?

 

Nee dat is niet mogelijk mvgr 


Dat kan best wel @Eojacobsz , maar dat moet @Lama41 aan PostNL vragen. Dit is een KPN forum welke sinds de privatisering en splitsing van PTT (voor de jeugd onder ons: Post Telegraaf Telefoon) op een eigen adres woont. @Lama41 moet dus even bij een andere deur aanbellen 😉. Misschien leest PostNL hier wel mee, dus als @Lama41 even zijn naw gegevens in zijn (of haar) forum profiel zet zou een eerste stap in de goede richting (lees 'ander adres') kunnen zijn. Prettige zondag allen! ⛪️


Dat kan best wel @Eojacobsz , maar dat moet @Lama41 aan PostNL vragen. Dit is een KPN forum welke sinds de privatisering en splitsing van PTT (voor de jeugd onder ons: Post Telegraaf Telefoon) op een eigen adres woont. @Lama41 moet dus even bij een andere deur aanbellen 😉. Misschien leest PostNL hier wel mee, dus als @Lama41 even zijn naw gegevens in zijn (of haar) forum profiel zet zou een eerste stap in de goede richting (lees 'ander adres') kunnen zijn. Prettige zondag allen! ⛪️

Ik wilde hier effe op reageren het is niet mogelijk want het is een pakket voor thuis en op het adres waar het op besteld is is ook vaker gezegd door kpn mods 


Hi @Lama41 en welkom op het forum! Als het om een pakket van ons gaat (KPN) en het is een mobiele bestelling, dan is het niet mogelijk om deze op een ander adres te laten bezorgen. Voor de veiligheid bezorgen we die alleen op het adres dat bij ons bekend is. Ik neem even aan dat het om een mobiel pakket gaat, gezien het in de mobiele categorie staat. Als het een nieuw abonnement is met een toestel (dus geen verlenging) dan mag het pakket ook alleen aangenomen worden door de contractant. Hopelijk geeft dat duidelijkheid!