Skip to main content

Ik ben een maand geleden overgestapt van Tele2 naar KPN. Ik wilde graag na 1 maand overstappen naar een iPhone 15 pro en dat zou geen enkel probleem zijn. Nu heb ik contact gehad met één van uw collega’s gehad en die geven aan dat dat niet mogelijk is aangezien ik 2 jaar aan een simonly zit terwijl een andere collega, tijdens het afsluiten van het abonnement zei dat het geen enkel probleem was. 
 

what to do??

Een sim only kan na 3 maanden omgezet naar abonnement met telefoon. 

En kan dit alleen via 0800-0402.

Bron (7 dec. 2020)

Althans, dat was 4 maanden geleden nog zo….

Het is niet verboden om de telefoon gewoon te kopen. Een lening is niet verplicht.

Geheim: de iPhone 15 is de komende maanden nog te verkrijgen.

 

Mijn vader zei altijd: “als je ergens voor moet lenen kan je het je eigenlijk niet veroorloven of zul je ervoor moeten sparen”. 

NOTA BENE een lening vanaf 250 euro* kan zelfs resulteren in afwijzing (!) van een hypotheek. Je zal maar net in de afbetaal periode een huis willen kopen.

*vanaf 250 euro: registratie BKR

*tot en met 249 euro: geen registratie


Een sim only kan na 3 maanden omgezet naar abonnement met telefoon. 

En kan dit alleen via 0800-0402.

Bron (7 dec. 2020)

Althans, dat was 4 maanden geleden nog zo….

 

Deze informatie is nog altijd geldend @Rowdy_030 


Fijn, dan mocht beste meneer mij ook wel vertellen tijdens het afsluiten dan @Jeroen_dB
Hij gaf aan dat als ik hem voor 2 jaar zou afsluiten hem gewoon kon aanpassen met de iPhone 15. 
 

Beetje jammer weer.. 


NOTA BENE een lening vanaf 250 euro* kan zelfs resulteren in afwijzing (!) van een hypotheek. Je zal maar net in de afbetaal periode een huis willen kopen.

 

*vanaf 250 euro: registratie BKR

 

*tot en met 249 euro: geen registratie

 

Dat gaat net niet lukken met een iPhone 15 😃


😂😂😂😂


Kun je niet onder de 250 lenen voor de iPhone 15, @Ronald31 ?

Maar ja, hij is nog niet eens te koop. Pas vanaf 9 oktober. Bij eerdere voorinschrijvingen waren er meer aanmeldingen dan dat kpn in eerste instantie toestellen kreeg. Duurde het alsnog weer ruim een maand voor de volgende groep….

En als je abonnement 3 maanden oud is, @Ronald31 , kun je 'm alsnog kopen lijkt mij.

Je hoeft iets nieuws echt niet meteen te hebben. Blijft nog wel een jaar of langer te koop. En dan is ie nog steeds nieuw.

Ik vind het alleen op meerdere fronten zonde van het geld. Wat kan ie meer dan bijvoorbeeld de iPhone 13 of 14?


Een iPhone 15 kopen voor 250 euro gaat niet lukken...


Prachtig die reacties over een abonnement. Is toch echt mijn eigen keuze of ik een abonnement met toestel neem 😂 maar bedankt. 


Helemaal mee eens @Rowdy_030 
De bedoelingen van de anderen zijn goed, maar het is uiteindelijk jijzelf die beslist wat je doet.


Ik ben een maand geleden overgestapt

Je bent met Sim Only overgestapt. Dus als ik snel 'reken’ kun je over ruim 2 maanden het omzetten naar abonnement mét toestel. Ik zie het probleem niet. Dan kun je alsnog de iPhone 15 nemen met lening.