Skip to main content

Ik heb een nieuw toestel maar deze bevalt niet. Wil mijn verlenging annuleren. Kan ik dit fysiek regelen in een kpn winkel?

Ik geloof van wel, vraag wel even een bewijs van inlevering voor het geval dat.

Hoi ​@Jacqueline. K 

Als je jouw verlening met toestel via de website van KPN hebt gedaan, en het toestel is bezorgd door PostNL of een Koerier, dan dien je het toestel dus terug te sturen naar retouradres wat in de bijgevoegde brief staat vermeld.

In dat geval kun je het toestel niet inleveren bij een KPN Winkel, maar dien je het te versturen via PostNL naar het retouradres.
Vergeet daarbij niet de achterkant van de brief in te vullen, en daar aan te geven dat je jouw bestelling wenst te herroepen binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen.

Alleen toestelen die je in een KPN Winkel hebt besteld, ook bij een verlenging, kun je weer inleveren bij een KPN Winkel met daarbij de vermelding dat je gebruik wenst maakt van je herroepingsrecht.

Hoi Michel,

Dan ga ik hem retour sturen vanmiddag. Ik wordt vanmiddag gebeld door een medewerker, dan kan ik mijn annulering in gang zetten. Bedankt voor je uitleg!

Hoi ​@Jacqueline. K. Welkom op de KPN Community! Jammer dat je nieuwe toestel niet bevalt, maar gelukkig bestaat er zoiets als de 14 bedenktermijn :) 

​@Michel.uit.Arnhem heeft je al een uitgebreid antwoord gegeven hoe het in zijn werk gaat als je je toestel wilt retourneren. Daar is geen speld tussen te krijgen, dus neem dat vooral ter harte. 

Ben je gisteren al gebeld door de medewerker en heeft die je kunnen helpen? In principe is telefonisch contact met ons niet noodzakelijk, want je kunt het toestel samen met de retourbrief retourneren en dan wordt binnen 5 werkdagen je bestelling geannuleerd. Daarna volgt binnen 14 dagen een tussentijdse nota waarmee je een eventuele aanbetaling terug krijgt. 

Reageer