Skip to main content
Vraag

Kan ik Multisim MKB op 2 telefoons gebruiken in plaats van smartwatch?

• 26 January 2025
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Beste, 

ik wil graag weten of ik dit product ook kan gebruiken op 2 telefoons. ik heb een zakelijk nummer, voordat ik een extra nummer aanvraag kan dit een prima oplossing zijn. 

beide telefoons zouden in theorie samen over moeten gaan tot ik of mijn college opneem.
wij bellen bijna niet. met dit nummer dus gelijktijdig bellen is bijna uitgesloten

heeft iemand hier ervaringen mee ?

2 reacties

• 2110 reacties
  • 26 januari 2025

Nee dat kan niet. Dat hebben ze expres onmogelijk gemaakt. Want waarom wil je dit? Besparen op de kosten. Maar heey... !!! Daar zitten de telefoonmaatschappijen niet op te wachten natuurlijk. Die willen dat je gewoon 2 volledige abonnementen afsluit 🤡 en daarbij een aanvullende "telefooncentrale" dienst.

DUO sim kan misschien wel een oplossing zijn. Maar dan werkt er altijd maar 1. Dus de toestellen zullen nooit beide tegelijk overgaan. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@pieter mathijssen, welkom op onze community! Bij particuliere abonnementen wil dit in ieder geval niet, van zakelijke MKB abonnementen denk ik t ook niet maar die bieden wellicht wat andere opties. Je kunt daarvoor het beste even bellen met 0800-0403

Reageer