Skip to main content

Hoi! 

Ik heb al jaren een prepaid simkaart van inmiddels Odido, voorheen T-Mobile. Nu wil ik graag overstappen naar een KPN abbonement. Maar ik kom er niet achter of dat ook met nummerbehoud kan. Ik lees veel dingen over van KPN prepaid naar KPN abbonement en van andere prepaid provider naar KPN prepaid, maar niets van een andere prepaid provider naar KPN abbonement. Kan iemand mij hier mee helpen? Bij voorbaat dank!

Wat ik er van kan terugvinden heb je de mogelijkheden zelf al genoemd.

Van Odido prepaid naar KPN prepaid met nummer behoud en dan bij KPN naar Sim only.

Of eerst bij Odido van prepaid naar een Sim only abonnement en dan overstappen naar KPN met nummer behoud.


Van prepaid naar abo is geen enkel probleem omdat de prepaid geen minimale abo-duur kent. Gewoon een abo afsluiten met nummerbehoud en de prepaid-nummer aangeven.


Vam prepaid overstappen naar een sim only abo kan heel goed @barefootcoven .

Zorg er wel voor dat je je prepaid tegoed eerst zoveel mogelijk opmaakt, want bij de nummerportering raak je je restsaldo kwijt op de prepaidkaart.

 


Je kan je prepaid tegoed wel degelijk terugvragen: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/prepaid/uitbetalen-prepaid-tegoed

De kosten voor terugvragen zijn € 5 dus als je resterende saldo lager is dan is het zinloos om terugbetaling aan te vragen.