Skip to main content
Beantwoord

Kan ik nog een extra KPN Veilig installeren op mijn telefoon?

• September 21, 2021
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb KPN Veilig op 3 windows computers.

Ook daarnaast een KPN telefoon abonnement;

heb ik dan ook ‘recht’ op een android versie voor mijn telefoon?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @fiddler007, je krijgt van ons gratis KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten (afhankelijk van je internetsnelheid). Of je nog vrije licenties hebt, is inzichtelijk op de beheerpagina van KPN Veilig. In jouw geval zal het vermoedelijk zijn dat je voor 5 apparaten een licentie bij het abonnement hebt. Zou je nog meer licenties willen? KPN Veilig breid je voor 4,99 per maand gemakkelijk uit met 10 extra apparaten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• September 21, 2021

Ik heb KPN Veilig op 3 windows computers.

Ook daarnaast een KPN telefoon abonnement;

heb ik dan ook ‘recht’ op een android versie voor mijn telefoon?

Hallo @fiddler007 KPNVeilig werkt ook op Android, mits een niet te oude Androidversie.

Het aantal licenties waar je recht op hebt bepaalt of je op je mobiel nog eenl icentie kunt installeren.

Succes.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2021

Goedemorgen @fiddler007, je krijgt van ons gratis KPN Veilig voor 2 of 5 apparaten (afhankelijk van je internetsnelheid). Of je nog vrije licenties hebt, is inzichtelijk op de beheerpagina van KPN Veilig. In jouw geval zal het vermoedelijk zijn dat je voor 5 apparaten een licentie bij het abonnement hebt. Zou je nog meer licenties willen? KPN Veilig breid je voor 4,99 per maand gemakkelijk uit met 10 extra apparaten.

• Auteur
  • Topper
  • September 22, 2021

Inmiddels gelukt ...