Skip to main content

Hallo,

Is het nog steeds mogelijk om oude contracten van de mobiele telefoon op te vragen? Ik heb net 2x contact gehad met de klantenservice maar beide keren werd beweerd dat oude gegevens niet meer terug te vinden zijn en ook niet bewaard worden. Ik zou heel graag mijn dossier van de afgelopen 6 jaar willen inzien. Gezien de berichten hier boven moet dat toch gewoon mogelijk zijn?

 

Met vriendelijke groet,

Raquel 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Raquelle. Welkom op het KPN Forum. Ik ga er vanuit dat mijn collega dit al heeft nagekeken, maar ik zal het nog een keer voor je nakijken. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi @Raquelle. Welkom op het KPN Forum. Ik ga er vanuit dat mijn collega dit al heeft nagekeken, maar ik zal het nog een keer voor je nakijken. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je geen bericht hebt achter gelaten. Als je wil dat ik het voor je nakijk, dan hoor ik dat graag van je!