Skip to main content
Vraag

Kan ik nummerbehoud regelen vanuit het buitenland met e-sim?

• March 14, 2025
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Ik ben op 1 februari overgestapt naar Odido vanaf KPN (toestel + eSim). Mijn nummer is op 10 maart overgezet van KPN naar Odido, maar helaas zijn er veel dingen misgegaan en is de verbinding erg slecht.

Eerder vandaag werd mijn overname geweigerd, maar nu gaat Odido toch akkoord. Dit kan echter pas vanaf 18 maart. Op dat moment ben ik in Japan, wat het lastig maakt om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Odido adviseert namelijk om de bestelling niet zelf via de website te plaatsen, maar dit telefonisch te doen.

Ik ben benieuwd wat het verschil is tussen telefonisch bestellen en bestellen via de website. Zijn er nog extra zaken waar ik rekening mee moet houden? Ik heb begrepen dat het wel mogelijk is om een nummerovername te regelen vanuit het buitenland wanneer je kiest voor E-Sim.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Reizen89 .  Welkom bij de KPN Community.

Ik begrijp de situatie nog niet helemaal. Je bent al over maar het werkt niet optimaal ?  Of zit je nog bij Odido.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2025

​@Erwin van KPN  ik zit nog bij Odido. Ze gaan het vandaag regelen zodat ik vanaf morgen een verzoek kan indienen voor nummerbehoud bij jullie.