Skip to main content
Vraag

Kan ik schriftelijk een aanbod krijgen voor een nieuwe aansluiting?

• May 23, 2026
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik ben geïnteresseerd in een nieuw mobiel abonnement bij KPN. Omdat ik doof ben, neem ik graag schriftelijk contact op.

Ik zie dat er verschillende acties en aanbiedingen zijn, maar voordat ik een keuze maak vergelijk ik ook andere providers. Daarom wil ik graag weten of KPN voor mij een extra korting, welkomstaanbod of een aantrekkelijk voorstel kan aanbieden bovenop de standaard acties.

Ik geef de voorkeur aan KPN vanwege de goede naam en dienstverlening, maar het uiteindelijke aanbod zal wel meewegen in mijn keuze. Kunt u aangeven wat er mogelijk is?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jan de Vries

4 reacties

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Begrijp ik het goed dat u vraagt om een extra korting omdat u doof bent? Dat is geen reden voor extra korting. 

Als doof zijn een reden voor extra korting zou zijn kan iedereen met een beperking wel om extra korting vragen. 

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • May 23, 2026

Misschien hier mee, https://kpnteletolk.nl/

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 23, 2026

Hoi ​@Jan de Vries 1951 
Je kunt ook nog contact maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Jan de Vries 1951, welkom bij de community!

Allereerst natuurlijk fijn om te horen dat KPN jouw voorkeur heeft, ondanks dat je ook andere providers aan het vergelijken bent. Dat waarderen we enorm. 🙂

Zoals ​@Paul.K al benoemt heeft, hebben wij hiervoor een speciale werkwijze via KPN Teletolk. Via de community kunnen wij geen persoonlijke aanbiedingen of kortingen aanbieden. Daarom raad ik je aan om daar eens een kijkje te nemen. Zij kunnen je verder helpen en samen bekijken wat er mogelijk is voor een nieuwe aansluiting.

Hopelijk helpt dit je verder en als je nog andere vragen hebt, denken we hier natuurlijk graag met je mee! 🙂