Skip to main content
Beantwoord

Kan ik tegelijk een fysieke sim en e-sim in mijn Google Pixel Pro 9 gebruiken?

• 10 februari 2025
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Hi, ik wil graag een google pixel pro 9 kopen om vervolgens met een fysieke simkaart en een e-sim voor werk te gaan werken. Kan dit?

groeten

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@m koend ,

Ja, dat is mogelijk.

Naast je normale SIM kun je ook een eSIM gebruiken in je telefoon. Je kunt jouw eSIM instellen als jouw primaire SIM . Jouw eSIM-abonnement wordt dan gebruikt voor mobiele data, gesprekken en berichten. Bij gebruik van dual SIM, dual standby, kun je instellen welke lijn standaard is.

bron: 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/google/pixel-9-5g/porcelain-128gb

Met de Pixel 9 geniet je van ons razendsnelle 5G-netwerk. De stabiliteit van ons netwerk zorgt ervoor dat jij zonder haperingen kan streamen, downloaden of gamen. Met de Pixel 9 en ons 5G netwerk ben jij klaar voor een veilige en betrouwbare digitale toekomst. Deze telefoon is geschikt voor een gewone simkaart, e-sim en dualsim.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38894 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2025

Hallo ​@m koend ,

Ja, dat is mogelijk.

Naast je normale SIM kun je ook een eSIM gebruiken in je telefoon. Je kunt jouw eSIM instellen als jouw primaire SIM . Jouw eSIM-abonnement wordt dan gebruikt voor mobiele data, gesprekken en berichten. Bij gebruik van dual SIM, dual standby, kun je instellen welke lijn standaard is.

bron: 

https://www.kpn.com/shop/mobiel/google/pixel-9-5g/porcelain-128gb

Met de Pixel 9 geniet je van ons razendsnelle 5G-netwerk. De stabiliteit van ons netwerk zorgt ervoor dat jij zonder haperingen kan streamen, downloaden of gamen. Met de Pixel 9 en ons 5G netwerk ben jij klaar voor een veilige en betrouwbare digitale toekomst. Deze telefoon is geschikt voor een gewone simkaart, e-sim en dualsim.