Skip to main content

Hoii! 

Ik had vandaag met de klantenservice van jullie gebeld en gevraagd of ik mijn toestelkrediet kon aflossen en dan een nieuwe toestel ervoor terug kan nemen in me abonnement.
De mevrouw had aangegeven dat dit zeker kon, ik moest via het formulier een ideal link krijgen om zo het af te lossen. Na 5 dagen kon ik jullie terug bellen en dan kon ik een nieuw abonnement afsluiten.

Echter als ik de topics lees zijn jullie hier in 2021 mee gestopt?
Ik zou graag willen weten wat nu klopt voordat ik me gehele toestel ga afbetalen terwijl ik alsnog moet wachten tot december! 

Hoi @Deeempjeee , dat kan inderdaad pas als jouw abonnement weer verlengbaar is.

Een abonnement met toestelkrediet openbreken en dan een nieuw abonnement met toestel afsluiten kan helaas niet meer. Sinds 12 mei 2021 is dit veranderd.

Alleen een ‘echt’ sim-only abonnement kan na 3 maanden looptijd opengebroken worden, maar dan moet het vanaf het begin sim-only geweest zijn. Met een ‘gecreëerd’ sim-only (door afkopen toestel) gaat dat niet meer. Ook als je jouw toestelkrediet afkoopt behoudt jouw abonnement de originele einddatum en kan het dus niet voortijdig worden omgezet.

In het volgende topic wordt het door een KPN moderator bevestigd:

 


Heel erg bedankt voor de reactie!

vind het jammer dan dat dit nog steeds via de klantenservice gezegd word! Dan zal ik de telefoon gewoon normaal bestellen!

 

heel erg bedankt.


Reageer