Skip to main content

is er alleen maar data sim voor de zakelijke klant? Daar betaal je voor een extra simkaart 5 euro, je kunt dan op deze simkaart data van je eigen abonnement op zetten. ik zoek namelijk een extra kaart voor mijn mifi, maar vindt het dan nutteloos om een compleet nieuw nummer/abonnement te kopen van 15 euro per maand. 

kun je een data simkaart kopen als particulier?

Hallo @Maarc 

 

Ja dat kan ook als particulier en als je ook een thuis internet abonnement hebt betaal je daar ook € 5 (maar dan inclusief BTW) voor, zie: https://www.kpn.com/shop/mobiel/mobiel-internet

 


Hallo GeSp, 

bedankt vor je reactie, het nadeel is dat ik alleen maar mobiele abonnementen heb van KPN en geen vast internet. 10 p/m vind ik dan wel duur worden. 


Niet zomaar € 10 per maand. 

Je krijgt er ook maar 1000 MB voor in een hele maand. Dat is op dag 1 van de maand al op.

Je kunt wel data overboeken van je mobiele kpn abonnementen. 


Is een data sim een 06 of 097 nummer?


Is een data sim een 06 of 097 nummer?

Hoi @Henk Snijder 

Data only simkaarten beginnen allemaal met 097.
06-nummers zijn alleen nog voor gewone mobiele abonnementen, in verband met de schaarste daarvan.


De link klopt niet, ik zie alleen maar nieuwe dure sim only abonnementen en geen extra date kaarten gekoppeld aan mijn nummer.


Link klopt wel, waar lees jij hierboven dat het gekoppelde data simkaarten zouden zijn @engen87 ?

Het zijn losse data abonnementen, KPN heeft geen gekoppelde data simkaarten.


De link klopt niet, ik zie alleen maar nieuwe dure sim only abonnementen en geen extra date kaarten gekoppeld aan mijn nummer.

Klik jij wel op de juiste, het gaat dus om Mobiel Internet alleen. 


Reageer