Skip to main content
Beantwoord

Kan KPN bevestigen dat de bezorgcode klopt voor mijn nieuwe toestel?

• January 8, 2026
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

• “Mijn toestel is gisteren niet bezorgd, levering is verzet naar vandaag, maar ik heb nog geen verificatiecode ontvangen. Kunnen jullie bevestigen dat de code actief is

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Kimrorije en welkom bij de KPN Community. Wat leuk dat je een nieuw toestel krijgt! Jammer dat de bezorging de eerste keer niet gelukt is, bij mij zijn ook een aantal leveringen vertraagd door het winterse weer. ❄️

Heb je hem inmiddels binnen? Zo niet, en mocht je nog niks gehoord hebben, plan dan een belafspraak met ons in. 
Mijn collega kan dan voor je kijken hoe het ervoor staat en hopelijk heb je je nieuwe toestel dan snel in handen. 🙂

Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor graag van je!

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2026

Hi ​@Kimrorije en welkom bij de KPN Community. Wat leuk dat je een nieuw toestel krijgt! Jammer dat de bezorging de eerste keer niet gelukt is, bij mij zijn ook een aantal leveringen vertraagd door het winterse weer. ❄️

Heb je hem inmiddels binnen? Zo niet, en mocht je nog niks gehoord hebben, plan dan een belafspraak met ons in. 
Mijn collega kan dan voor je kijken hoe het ervoor staat en hopelijk heb je je nieuwe toestel dan snel in handen. 🙂

Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor graag van je!