Skip to main content

Goedemorgen, Ik heb helaas een nieuwe telefoon nodig. Als ik voor een iphone 14 kijk bij tele 2 ben ik vele euro's goedkoper uit. Ik wil per maand niet meer dan 25 betalen. Bij tele2 betaal ik dan 480 bij en bij jullie 654. Ook heeft tele 2 het per maand beter geregeld als je een keer wat extras mb nodig hebt. Kunnen jullie mij dit ook bieden? Of zal ik moeten overstappen?

Ik denk dat u moet overstappen…

Welk model wilt u precies? 


iPhone 14 


@SandraPl

Bellen met het gratis nummer 0800-0402 en naar een telefoonverkoper vragen (je krijgt eerst een AI computer aan de lijn). 

Hier in dit forum kan je niet onderhandelen, bij dat nummer zitten vaak creatieve verkopers die wel een kant en klare oplossing voor jou bij de hand heeft.  


iPhone 14 

Ja... maar daar zijn vele versies van. Wilt u 128, 256 of 512 GB geheugen? Wilt u de Pro? Plus? Pro Plus? Of de normale? 


De normale iPhone 14 128 gb


De normale iPhone 14 128 gb

Met 25 euro per maand hoeft u daar bij KPN "maar" 216 euro voor bij te betalen.

 


Volgens mij heb ik dan een maandbedrag  van 57,50. 


Een lening afbetalen EN een abonnement totaal voor € 25 per maand? Dat gaat je met een iPhone ook bij Tele2 naar mijn mening niet lukken.

Hoewel, met een looptijd van 2 jaar gaat het nét lukken. iPhone 14 i.c.m. het 1 GB + 200 minuten/sms abonnement. En bij te betalen € 522,41. 
Maandlasten dan € 24,50.

https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/apple-iphone-14?id=22021617&memory=128GB&color=Zwart&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=T2C04,T2A01,SK318,T2T5G&lp=1


Volgens mij heb ik dan een maandbedrag  van 57,50. 

Dat is inclusief abonnement. Daarover heeft u niet gerept in uw eerste bericht in dit topic. 

Welk abonnement wilt u? Hoeveel data?


Ben overgestapt. Waanzinnige aanbieding via Belsimpel bij tele 2 voor een iPhone 13.