Skip to main content
1 abonnement met 2 nummers

100 gB data

delen gaat niet 50/50

elke maand 10 pakketjes van 5GB versturen dus....



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + toegevoegd aan tekst ter verduidelijking bericht



1 abonnement met 2 nummers afgesloten. totaal 100 gB databundel. mb’s delen gaat maar met 5000 mB tegelijk. moet dus aan het begin van elke maand 10 pakketjes verzenden van 5 gB . kan dat niet anders???
Goedemiddag @Familievdherik, Welkom op het forum. Ik begrijp je vraag, want met een groter abonnement moet je het verzoek wat vaker indienen. Helaas is er op dit moment geen andere manier en is er ook geen sprake van om dit te wijzigen. Mocht dit in de toekomst wel gebeuren, dan zie je de mogelijkheid verschijnen via MijnKPN 🙂 Mocht je hier verder nog vragen over hebben, stel ze vooral!
Bij Vodafone, waar wij vandaan komen, hadden wij ‘Red Together’ . Beiden waren we lid van een databundelgroep met 80 GB. Je kon bijna nooit buiten je bundel gaan. Dat gaf je éénmalig in.

Nu moet je elke maand 10 bundeltjes van 5GB versturen. Dat vind ik omslachtig.
@Familievdherik Nog even geduld dan komt 5G het nieuwe internet uit en is 4G verleden tijd. Met 5G komen er zoveel nieuwe mogelijkheden en kan MB's delen aangepast worden.
@Familievdherik, Uiteraard snap ik dat je op een ander antwoord gehoopt had. Jammer genoeg is er geen andere manier die ervoor kan zorgen dat je mb's kan delen. Of dit makkelijker wordt wanneer 5G uitgerold wordt, durf ik niet te zeggen. @Supremee Waar is jouw antwoord op gebaseerd?

Sluit me volledig aan bij eerdere opmerkingen over dit onderwerp. Zie dat topic twee jaar gelden al aan de orde is geweest.

@kpnadmin; is hier anno 2021 nog verandering in te verwachten? Wanneer wordt het mogelijk pakketjes > 5000 Mb te versturen. 10.000 mb zal al helpen 

Dank voor de medewerking!!