Skip to main content
Vraag

Kan met mijn Budget Mobiel nummer geen berichten meer sturen naar 7171

• May 1, 2026
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik ben klant bij budget mobile en kan sinds afgelopen vrijdag geen berichten meer sturen naar het service nummer 7171 (dit nummer moet je berichten als je 4GB internet heb opgemaakt en meer wilt voor de dag), als ik dit nummer bericht dan krijg ik de melding dat mijn nummer geblokkeerd is. Nu heb ik contact opgenomen met de kantenservice en die vertellen mij dat er storing is, alleen meer informatie of een storingsrapport kunnen ze mij niet geven. ik heb ook een aantal vrienden die hetzelfde abonnement hebben en die wel nieuwe data kunnen aanvragen. ook online is hier niks over te vinden dus ik vind het een gek verhaal

ik krijg de hele tijd te horen dat KPN er mee bezig is en dat ik maar moet wachten, is dit probleem bekend bij kpn, of bij andere mensen die ook klant zijn bij budget mobile? 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 1, 2026

Hallo ​@l4563 ,

Hier kan niemand jou daar een antwoord op geven. Jij bent klant bij een andere provider en daar kun je terecht met jouw vragen. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 1, 2026

Beste ​@l4563 zoals ​@Noordzee ook reeds schreef, dan kun je je vraag stellen bij je eigen provider, die huurt misschien een lijn bij KPN, maar daar heb jij niets mee van doen via KPN.

Â