Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn dochter de E-sim gebruiken als die eerst op mijn toestel geactiveerd was?

• July 4, 2025
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik had e sim op mijn mobiel geactiveerd maar die was voor mijn dochter daarna heb ik op haar telefoon ook geactiveerd en van mijne verwijderd. Kan mijn dochter nog gebruik maken die e sim op haar telefoon?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Senaciim, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Als ik het goed begrijp, heb je een e-sim op een ander toestel geplaatst en daarna deze van jouw telefoon verwijderd. Dan zou het abonnement nu gewoon op het toestel van jouw dochter te gebruiken moeten zijn. Als je deze van 1 toestel verwijdert, gaat ie niet meteen van de andere toestellen af, gelukkig.

We zijn nu ook een paar dagen verder. Heb je het nog kunnen testen?

4 reacties

• July 5, 2025

Dat kan je toch proberen? Als ze kan bellen, dan werkt het.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Senaciim, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Als ik het goed begrijp, heb je een e-sim op een ander toestel geplaatst en daarna deze van jouw telefoon verwijderd. Dan zou het abonnement nu gewoon op het toestel van jouw dochter te gebruiken moeten zijn. Als je deze van 1 toestel verwijdert, gaat ie niet meteen van de andere toestellen af, gelukkig.

We zijn nu ook een paar dagen verder. Heb je het nog kunnen testen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 8, 2025

Ja , het is gelukt e sim werk goed op mijn dochter toestel.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Super!